Ollókezű

2008. szeptember 12.

NagGyonNanO

A bejegyzés címét csak azok értik, akikkel együtt töltöttem egy végtelen délutánt...Köszönet B&P-nek...
Ollókezűnek lenni egyébként nehéz. Nem a szakmai mizériákról van szó, hanem az ezzel járó lelki balhorgokról. Csak hogy értsétek: vendégem egy fiatal házaspár, elég kulturáltak. Az ifjú ara(dögös, melíros szőke) várandós egy reményteli fiúval. Apa, egy vállalatnál dolgozik, sok lóvét visz haza, csupa idill. Ám egyik hajvágás alkalmával a srác, másnaposan, beszédes kedvében volt. Elmesélte nekem, hogy külföldi, üzleti úton, valahol a világ másik, napos oldalán, céges bulit tartottak. Iszogattak... Adtak az élvezetnek. Főhősünk valahogy összekeveredett egy külföldi macával. Jól megcsinálta a hölgyeményt, állítása szerint.......
De mit tehetek én??? Nem közölhetem a lánnyal: - Te, a palid félrekefél vazzeg, te meg ennek szülsz??? Kemény kérdés a titoktartás(várom a kommenteket a témáról).
Most ez buggyant ki belőlem.
Asszem mára ennyi. Jameghogy: Crysis forevör... ;->>>

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyónni mennek a székedbe... kemény egy szakma ez bakker! nem gondoltam volna!

ui: szerintem ne szólj bele! jobb az ilyenből kimaradni...

Ollókezű Teufel írta...

Igazad van...Ők a hajuk miatt vannak nálam, és nem másért. De az módosítja a röppályát, ha megkérdezi:
- Mi a véredényed erről??? (akkor is csak burkoltan)

Névtelen írta...

akkor kicsit mellé kell beszélni... sajnos, az a tapasztalatom, ilyenkor azt kell mondani, amit hallani szeretnének... (ők nem barátok, hanem ügyfelek! - én így gondolom)

Névtelen írta...

Vááhhhhhhhhhááhhhhhhhhhhhhhháááááhhhááááááhhhhhááááá...
A Sweeney Todd ugrott be valamiért, a titoktartással kapcsolatban, amikor elrejti boratot a ládikóban:D De sajnos télleg nem teheted meg, hogy elmondd a véleményed. Vagyis megteheted, de vesztesz két ügyfelet, meg lehet, hogy egy fogat is...

Névtelen írta...

http://interesno.dn.ua/interesting-photo/interesting-all-photo/14-interesting-all-photo/692-interesnie-pricheski
Ezt Neked, hajgyilkos!!!

Papp Gergő írta...

Szia,

szerintem nem szabad elmondani nekik. Ha a hazasfelek egyike megtudja, hogy megcsalta a parja, akkor a bizalom, az egymasra hagyatkozas, a hazassag lenyege megy tonkre. A nonek semmikepp sem mondanam el a dolgot. Igy van a sracnak meg nemi eselye, hogy magaba szalljon es elgondolkozzon, hogy mi is a hazassag. Esetleg neki lehetne errol beszelni.

Igazabol a kerdes oda vezet, hogy mi is a hazassag lenyege, hogyan gondolkodik a srac. Ha tiszteli es szereti a feleseget, ha fontos neki, hogy a felesege is kapjon tole, ha fontos neki, hogy kitartson a felesege mellett, akkor meg kell mutatni neki, hogy vonja ki magat a rossz tarsasag hatasa alol es ne menjen szobara, ha o ezt nem teheti.

Ha nem igy gondolkozik, akkor meg jo lenne raebreszteni, hogy a felesege sokkal komolyabb szandekkal lepett a hazassagba, es most kozosen egy uj eletet varnak. Sok felol kell ilyen hatas erje.

Az biztos, hogy nehez mit mondani. Ha megkerdezi, mi a velemenyed, akkor elmondanam, hogy nekem mit jelent a hazassag. Valahogy ugy tennem, hogy az uzenet benne maradjon, de ne alazza porig az illetot (ha tenyleg kivancsi a velemenyedre es tenyleg kerdes van benne), hanem inkabb fejlodesi lehetoseget mutasson.

(ary)komate írta...

szerintem te voltál az idegen, akinek elmondta. egy idegennek könnyebben megnyílik az ember, mint egy ismerősnek.
legalábbis van egy ilyen tázis.
szentem te a legjobban tetted, hogy nem szóltál a nőnek. nem szabad. hagyni kell az egészet.. ;)