Ollókezű

2009. január 2.

B.Ú.É.K.!!!

Mindenkinek!!! Meg síma, csillogó, stílusos, hajat...
Remélem kedves olvasók, hogy békés évnek nézünk elébe. Szerintem ránk fér már. Legalább is nekem igen.
2008 tartogatott elég meglepetést (amiket utálok), váratlan eseményeket, hosszas küszködéseket, sok csalódást, végtelen várakozást, kellemetlen változásokat. Személy szerint elegem volt belőle, és óriási megkönnyebbülést hozott az éjféli tűzijáték ropogós robaja.
És akkor végre vége lett. Sziklák gördültek le a vállamról.
Most jöhet tehát valami más...Hogy pontosan mit is takar ez a bizonyos "más", azt még nem tudom, de úgy is leírom...
Mindenesetre sokkal felszabadultabbnak érzem magam, pláne, hogy eme blog is kapott egy új külsőt (Köszönöm kedves tAlizmán, Arykomate).
Egyszersmind legyen eredményes évetek, így előre is...;->>>

5 megjegyzés:

(ary)komate írta...

Szívesen.
Szikláktól mentes, gördülékeny, boldog új évet kívánok! ;)

(ary)komate írta...

Azért ne felejtsük el a kép készítőjét, Alizt is. Neki is sokat köszönhetsz.

Ollókezű Teufel írta...

Igazad van, és ki is javítottam...

Névtelen írta...

gratulálok. hú, jövök még az ollóval. ha kell még egyáltalán...

Noroimusha írta...

BUEK es minden kellemesseget az uj evben.
en szemely szerint nem ereztem semmifele valtozast amikor eljott az ujev, valoszinusitheto okai :
itt meg csak 11 volt amikor mar nalatok ejfel volt.... most akkot igazan mikor is jott el az uj ev.
az uj ev egy nagy problemaval indul nekem :
kibaszottul meg kell jegyeznem hogy mar "mas evet irunk" ,es kinek kell ez az egesz hercehurce.
en meg azt is gyakran elfelejtem hogy milyen nap honap van es hogy hany eves vagyok, nem azert mert rossz a memoriam vagy mert elittam az agyam, hanem nincs szuksegem ra altalaban az eletben.
ez volt az en kis okossagom