Ollókezű

2008. október 20.

A Mamlasz gyerek esete Ollókezűvel

A "motivált" hétfők mindig is a kedvenceim voltak. A mai különösen kedvezőtlenül alakult...
Az, hogy a magánéletben a barátokkal, ismerősökkel hogyan, s miként alakul, azt hagyjuk.
Szó ami szó, van egy fiatal srác, aki mindig mosolyt/könnyeket csak a szemem alá.
Vázolom a körülményeket:
Tehetős családi háttér (fullgazdagság), apa agyonhajszolja magát (valami alvilági üzelm), hogy mindez meglegyen, anya nem dolgozik, csakhogy kiszolgáljon mindenkit (kapcarongy). Két gyerek: egy talpraesett, nagyszájú kislány, úgy 8-10 év körüli, és bátyus, aki nagyjából 18. Kisebbségi hovatartozásukat nem feszegetem, mert nálam nem ez a mérvadó, ráadásul igen kulturáltak, így egy szavam sem lehet...
Tehát ifjú delikvensünk ma reggel elhaladt a fodrászat előtt. Már megszoktam tőle, hogy egyedül nem mer bejönni, hiába nagyfiú. Köszönni még úgyse. Így anyuval, és a kis, elemes díszkutyussal karöltve érkezett. Anya: - Hát tudod, hogy nem mer egyedül lejönni!!! (értitek ugye???) Vágd má' le fent a haját, hogy hátra tudja zselézni, mert azt mondta, azt szeretné...Igaz kisfiam??? - erre egy mélabús bólogatás volt a válasz, még csak a szemembe sem nézett. Épp nyakig voltam a munkában, így közöltem a kölyökkel, hogy lesszíves később lefáradni a szomszédos lépcsőházból. Így is lett...
Benyitott volna, de nekiment az ajtónak, mert nem nyomta le elég erősen a kilincset, de a lendület meg vitte. "Csak" háromszor próbálta becsukni a bejárati ajtót, de valahogy (nem is értem hogy) nem sikerült neki. Végül mondtam, hogy csapja be erővel, erre épphogy betette a helyére. Már nem fárasztom magam azzal, hogy beszélgessek vele. Közöltem hát, hogy hajmosás, utána székbeülés... Mint egy engedelmes kutya cselekedett szavaimra. 10 kerek perc telt el és kész volt a hajkreálmány... Zselé, a haja hátracsapva... KÉSZ!!!
A sztorit még fűszerezi az is, hogy ő soha nem fizet, csak és kizárólag anyu.
Nos, mindenki döntse el maga, hogyan értékeli az esetet. Személy szerint sírtam, de nem a röhögéstől. Kobold lefagyott, mert nem találkozott praktizálása alatt még csak hasonlóval sem.

6 megjegyzés:

(ary)komate írta...

ő... vajon a gyerek mikor lesz alkoholista, vagy netán drogos, vagy öngyilkos? vagy ebben a sorrendben mindegyik?
szerintem tutira be fog kattanni egyszer. remélem nem rajtatok fogja kiélni. adni kéne neki egy hevi metál cédét, hogy kicsit lazzuljon má el.
(azért hevi metált, mert az nagyon durva, és én az ilyen sokkhatások híve vagyok (szóban)). :)

Noroimusha írta...

szegeny gyerek egy kicsit nyonyi lehet, mire viszi vajon az eletben mert nem ugy nez ki hogy nagy tulelesi esejei lennenek , hacsak nem apuci penze zsirozza az utat.

tALIZmán írta...

áááhhh... brrrr... készvagyok! mondom én, hogy nincsenek férfiak... hát ez szörnyű... nem bírom az ilyet, tudod... ;) besokkolnak bazmeg...

Zoli írta...

Sic transit gloria mundi.

Gy írta...

Nem csodálkoznék, ha ez a fiú(ka) esténként bevizelne az Armani-bugyijába...a Benetton-paplan alatti Gucci-lepedőre...szánalmas.
Kezdem érteni, Sweeney Todd miért készült ki a vágástól :D

Biomernok írta...

Legalább meg van óvva a világ szörnyű külső behatásaitól. Szegény....