Ollókezű

2008. október 12.

Marv



A Sin City című filmből már jól ismert alakhoz hasonló pofa állított be egyik nap. Az, hogy rendesen totálmattrészeg volt, az csak egy dolog. De hogy van pofája bejönni egy igényes helyre, ahol kreatív munkával próbáljuk az emberek lelkét/haját vidámabbá tenni. Maradjon a kocsmába, vagy ami még jobb lenne, RAJZOLJÁK KÖRBE!!!
Lehetőleg a Doszpot Péter...

Tehát, elképesztő ügyességgel támolygott be a tömeg, merthogy kb. 120 kg volt, és elkezdett gagyogni. Rutinos voltam, így hellyel kínáltam. Ismerem az effajta kuveros gorillafalyzatokat. Tiszta sor, ha keveset gügyög, akkor kopaszra, ha többet akkor "lent rövid, fent hosszabb, átmenetesre" séró kell. Jelen esetben tar kellett neki. A művelet 6 percet vett igénybe. Én ennyi idő alatt berúgtam a belőle áradó penetráns, kocsmaszagú szeszgőztől. Tényleg majdnem behánytam. Mázli, hogy hamar végeztem... Megúsztam... Hittem...
A tag mikor felkelt volna! a székből, kiterült, mint Nagy alföld. Százhúsz kiló(leírni is sok). Megpróbáltuk felszedni, több-kevesebb sikerrel... Amikor fizetni kellett 2* annyit
adott. Ekkor elkezdődött, hogy "Szejetjektiztejjek, édezsapa jógyerekvagyol...", aztán persze puszizkodni kellett... Ezidő alatt a párja, aki egy meggyötört, hallgatag nő, átvette tőlem a visszajárót. Aztán menni készült a pacák, megfogta a kilincset, és még dünnyögött a fradiról valami inteligenset. Majd visszajött, kifizette a "jajjvágást", és megint puszi. Közben visszaadtam a háta mögött a pénzt. Aztán megint lejátszódott a roppant szánalmas jelenet még egyszer.
Végre elmentek... 2 évet öregedtem... B@*%dme' azt a rohant durva @nyádat te faxoló deci...
Kobold ebból mit sem fogott fel, mert a körmét csináltatta az emeleten lévő műkörmös lánnyal. Jobb is. Láttátok volna az arcát, mikor tálaltam neki a sztorit...

Egy motivációgyilkosság volt ez, hogy miért NE legyél fodrász. De sajnos ez is elkerülhetetlen. This is the DARK SIDE...
;->>>

4 megjegyzés:

Kereszmama és Nagymama írta...

"Motivációgyilkosság"... "Apa"! Ismerem. A mérgezőszer hasonlóan az ital. Ráadásul a tanításom közben az apától a gyerek és tanítvány előtt.
Hjaj nem adják a híatást könnyen"
Mariag von Peter!
Szia!
Mutasd be az email/emilkédet, kérlek!
Köszi'!

Névtelen írta...

Javitok:Hivatást akartam írni, amit meg kell szenvedni, mely bensőnkből kiűzhetetlen nyugtalanság, szent érzés és elszántság.Olyan mint a kagylóba került homokszemcse. Izzad, gyötrődik..., de végül igazgyöngy terem belőle.

Ismét üdv:
Marika

(ary)komate írta...

fekete országot álmodtam én, ahol minden fekete volt, fekete fekete fekete.
de nem csak kívül, csontig, velőig fekete...
fekete...
fekete...
http://www.youtube.com/watch?v=nT-phMrozz4

(ary)komate írta...

ezek a sztorik tök jók.
ilyeneket még!
lehet gyengébb szitu is. :) mert tök jó olvasni.